کارن موزیک

آهنگ فارسی

کارن موزیک

آهنگ فارسی

دانلود گلچین آهنگ های دی ماه 98 یکجا

دانلود گلچین آهنگ های دی ماه 98

منتخب بهترین و پربازدیدترین آهنگ های منتشر شده در دی 1398

[ اختصاصی از شهر موزیک + آپدیت شده تا آخر 13 دی ]

دانلود گلچین آهنگ های دی ماه 98

سوپرایز این ماه پایگاه شهر موزیک برای شما عزیزان

دانلود آهنگ های دی ماه 98 منتخب بهترینها
این پست رو تا آخر ماه دنبال کنید و بهترین آهنگهارو دریافت کنید.

+++

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام خوابتو دیدم

 

دلم خیلی برات تنگ شده خوابتو دیدم
خوابتو دیدم و بازم دلتنگم و بی تاب
دیگه کارم شده هرشب هی میپرم از خواب
هرچی گفتم نرو واسه تو فرقی نکرد
رفتی گفتی بهم دنبالم هیچ جا نگرد

[ دانلود با کیفیت 320 ]

_______________________________________________

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام بارون نم نم

 

بارون نم نم اومد و رو قلب من غم اومدو
همه زندگیم رفت از زندگیم رو لبهام فقط آه و افسوس دارم
اگه آخرین روزه پس واسه چی مث روز اول تورو دوست دارم
اگه آخرین روزه پس واسه چی مث روز اول میمیرم برات

[ دانلود با کیفیت 320 ]

_______________________________________________

برای دانلود کامل گلچین به لینک منبع زیر مراجعه  و کلیک کنید :


http://shahrmusic.com/golchin-dey-98